Kennismaken

IMG_6603-HDR

Het gedreven, hechte team van Obs Oosterschelde heeft een mooie balans tussen beginnende en ervaren leerkrachten. Iedereen is welkom en wordt opgenomen. ‘Samen’ is het woord dat ons het beste beschrijft. Wij doen alles samen binnen onze school en staan voor elkaar klaar. Uitdagingen worden samen opgepakt en successen worden samen gevierd.

Wij bouwen doorlopend aan de beste versie van ons onderwijs. Onze grote groep betrokken en enthousiaste ouders helpt ons bij ons streven om het beste uit ieder kind te halen.

Op de teamfoto van links naar rechts: juf Marjolein, meester Maarten, juf Lisanne (stagiaire), juf Wendy, juf Pauline, juf Stephanie, juf Jolijn en juf Barbara.

Hieronder leest u meer over onze teamleden.

Teamfoto 2023

Het team

Ons team bestaat uit de volgende mensen:

• Unit 1: juf Barbara Soethout, juf Wendy Stumpel en juf Jolijn ten Cate (onderwijsassistent)
  • Unit 2: juf Marjolein ten Seldam, meester Maarten Hogewoning en juf Stephanie Langeland (onderwijsassistent)
  • Juf Pauline Kievith is onze Intern Begeleider en is verantwoordelijk voor de ondersteuning en leerlingenzorg.
  • Meester Maarten Hogewoning is onze directeur.
  • Martin Vogelaar is de conciërge van OcTHO en is woensdag om de 3 weken bezig met klein en groot onderhoud.
Barbara

Directeur en leerkracht unit 2

Maak kennis met het team van De Oosterschelde

Onze missie en visie

Obs Oosterschelde staat voor een open verbinding met leerlingen, ouders en leerkrachten. We zijn er voor elkaar en helpen elkaar waar we kunnen. We zijn betrouwbaar, doen wat we zeggen en zeggen wat we doen.

Aanmelden kennismaking

Ben je benieuwd naar onze school en wil je meer weten? Kom dan eens langs voor een kennismakingsgesprek en een rondleiding! We vertellen je graag alles over onze school en nemen de tijd om je vragen te beantwoorden.