Ervaringen

Ouders omschrijven Obs Oosterschelde als een plek waar een vertrouwde, gezellige sfeer heerst. De kleinschaligheid van de school wordt als positief ervaren, omdat ieder kind aandacht op maat krijgt. Het laagdrempelige en open contact met het team en de korte lijnen worden door veel ouders gewaardeerd.

Wij delen de ervaringen van ouders en leerlingen graag. Er is een medezeggenschapsraad en we zetten ouder- en leerlingenenquĂȘtes in.

Een aantal quotes uit het tevredenheidsonderzoek, wat vinden ouders en leerlingen goed en leuk aan de school:

De sfeer, samenwerking tussen jonge en oudere leerlingen, het zorgen voor en helpen van elkaar. Het is een open, eerlijke en prettige school.

Ouder

Het is een leuke gezellige school. Klein en heel persoonlijk.

Ouder

De persoonlijke aandacht voor ieder kind, de betrokkenheid van de directeur en de bereidheid om oplossingen te zoeken bij problemen.

Ouder

De schoolvakken, het gebouw, laptops gebruiken.

Leerling

De manier van lesgeven is heel fijn.

Leerling

Ik snap wat ik moet doen en we doen vaak leuke dingen, zoals feestjes en creatieve dagen.