Activiteitencommissie

We zijn heel blij met onze ouders die lid zijn van de activiteitencommissie (AC) en met de hulpouders die ondersteunen bij de uitvoer van de plannen. Al deze ouders maken met hun hulp vele extra activiteiten binnen en buiten de school mogelijk. Deze bijzondere activiteiten maken een schoolperiode vaak onvergetelijk voor een kind.

Wij willen dat ieder kind welkom is en daarom hebben wij ook besloten om geen ouderbijdrage meer te vragen. Een bijdrage voor de schoolreis en het schoolkamp is natuurlijk altijd welkom, maar niet verplicht.

De belangrijkste activiteiten van de AC en hulpouders zijn:

• helpen organiseren van allerlei activiteiten op school;
  • de ouderbetrokkenheid versterken;
  • de contacten tussen ouders en het team bevorderen.

Scholen mogen ouders een bijdrage in de kosten vragen. Voorwaarden zijn dat deze bijdrage vrijwillig is en de ouders in de Medezeggenschapsraad ermee hebben ingestemd. De bijdrage is voor activiteiten buiten de lesactiviteiten om.

Wij willen dat ieder kind welkom is en daarom hebben wij ook besloten om vanaf het schooljaar 2021-2022 geen ouderbijdrage meer te vragen. Een bijdrage voor schoolreis en schoolkamp is natuurlijk altijd welkom, maar niet verplicht.