Kennismaken

Ons logo

Pay-off Oosterschelde contouren FC
Logo Oosterschelde liggend schelpen boven tekst contouren FC

De schelpen refereren natuurlijk aan de Oosterschelde. Het prachtige natuurgebied waaraan wij onze naam ontlenen.

De Nautilusschelp is een evolutionair voorbeeld van perfectie.” De kamertjes binnen de spiraal vormen samen de gulden snede en staat symbool voor perfectie, verbinding en groei. Je groeit van binnenuit, klein en beschut, naar steeds een stukje groter.

De zeester staat voor stralen en licht geven als een ster.

Alle schelpen samen staan voor de drie eenheid kind-ouder-leerkracht, wij geloven er namelijk in dat kinderen het beste ontwikkelen als ouders en leerkrachten samen werken.

Ieder schelpje is uniek. Met zijn eigen kleuren, patronen en vorm. Zo is dat ook bij onze kinderen. Je bent als schelpje nooit alleen, maar vaak met velen... samen sterk.

Maak kennis met het team van De Oosterschelde

Onze missie en visie

Obs Oosterschelde staat voor een open verbinding met leerlingen, ouders en leerkrachten. We zijn er voor elkaar en helpen elkaar waar we kunnen. We zijn betrouwbaar, doen wat we zeggen en zeggen wat we doen.

Aanmelden kennismaking

Ben je benieuwd naar onze school en wil je meer weten? Kom dan eens langs voor een kennismakingsgesprek en een rondleiding! We vertellen je graag alles over onze school en nemen de tijd om je vragen te beantwoorden.