Schoolfoto 2023

Wij zijn een unieke en kleinschalige school. Wij denken niet in hokjes, maar kijken naar het kind. We zijn flexibel in het passend maken van ons onderwijs en proberen het beste uit ieder kind te halen. Onze leerlingen zitten in groepen die gemengd zijn in leeftijd.

Obs Oosterschelde is een openbare basisschool, iedereen is hier welkom en gelijkwaardig. Dat zorgt ook voor een mooie mix van culturen en achtergronden. Iedereen mag er zijn en samen zijn we verantwoordelijk voor de hele school.

Obs Oosterschelde is een school waar iedereen zich thuis voelt, waar leerlingen en leerkrachten samenwerken en elkaar respecteren in al hun verschillen. Ieder kind krijgt de kans om zich op elk gebied naar aanleg en vermogen te ontwikkelen in een sfeer van veiligheid en geborgenheid.

Ons motto is dan ook: Samen sterk!

samen sterk